1 2 3
 

Kritike/Reviews

BOŽJI DELEC  
Enodejanka Božji delec je posrečena simbioza večplastnega, a povsem razumljivega in izjemno dostopnega, zabavnega besedila izpod peresa Milana Dekleve ter očarljivo barvite, poslušalcu dostopne, do izvajalcev pa izredno zahtevne glasbe Pavla Mihelčiča. Mihelčičeva glasba prepričljivo podpira, morda kar vodi dogajanje na odru ter mu narekuje tempo. Barvni učinki inštrumentalne spremljave do popolnosti izkoriščajo možnosti pestre zasedbe ter izvrstno slikajo vzdušja in značaje. V vlogi komentatorja odrskega dogajanja so se odrezali člani Slovenskega tolkalnega projekta (SToP): Barbara Kresnik, Tomaž Lojen, Matevž Bajde in Franci Krevh. Glasbeno-tehnično (intonacija, izgovorjava) in interpretativno izjemno zahtevne vloge, med katerimi po zahtevnosti prednjači ženska, so skoraj brezhibno in povsem prepričljivo podali Janko Volčanšek, Darko Vidic in izvrstna Katja Konvalinka, sicer tudi producentka projekta ter umetniški vodja Slovenskega komornega gledališča, ki je projekt izpeljalo v sodelovanju s Cankarjevim domom in SToP-om.

NEŽNI VELIKAN

BRUNDIBAR

JUNAK NAŠEGA ČASA

DNEVNIK ANE FRANK

Predstava je zelo dobro naštudirana in je bila na premieri tudi dobro izvedena. Sodelujočim glasbenikom je uspelo vzpostaviti interpretativno prepričljivo in dramaturško čvrsto celoto. Veliko zaslug za uspeh predstave ima Katja Konvalinka, ki je zelo dobro poustvarila pevsko in igralsko zahtevno vlogo. Odlično se je znašla v prehajanju med različnimi razpoloženji... Umetniški vodja Opere Rocc je kot režiser in oblikovalec prostora premišljeno in ekonomično oblikoval prostor. Njegova režija je nevsiljiva in naravna in glede na skromne scenske možnosti dovolj razgibana in zanimiva. Z dramaturginjo Tatjano Ažman sta se odločila, da predstave v uprizoritvenem pogledu ne bosta postavila v medvojni čas, in ravnala sta prav. Preganjanje, ujetost, hrepenenje po življenju ... nimajo zgodovinskih zamejitev. ...Borut Smrekar, Delo, sobota, 3. 10. 2015

REŽIJSKA VAJA ZA OPERO GOSPODOVALNA SLUŽKINJA

ZMIKAVT IN STARA DEVICA

Pevske kreacije solistov so bile zgledno oblikovane in ob spremljavi komornega ansambla dobro podprte. Vlatka Oršanić je blestela tako v igri kot v pevskem oziru, in zdi se, da je pevki vloga kar pisana na kožo. Rebeka Radovan je zadela bistvo spletkarske in zadirčne gospodične Pinkerton, Rok Bavčar pa je bil naiven, vendar prebrisan Bob. Katja Konvalinka, tokrat v vlogi hišne pomočnice Laetitie, je znova dosegla visoko interpretativno raven.  ...Dejan Juravić, Radio ARS, Glasbeni utrip - sreda, 12. november 2014

LA CECCHINA ALI NIKOGARŠNJA HČI
Prva slovenska predstavitev La Cecchina Niccoloja Piccinnija je primer uspešnega opernega produciranja na temelju prostovoljske pobude v najžlahtnejšem pomenu besede in osebne odloč(e)nosti pevke Katje Konvalinke, ki vodi SKGG. ... Kreacijska vnema, opazna med nastopajočimi pevci raztličnih študijskih faz, je bila navdušujoča. ... Jure Dobovišek, Dnevnik; 13. 1. 2014


Režiserka Yulia Roschina se je vnovič izkazala s čutom za gledališče: z lahkotnim, slogovno neobremenjenim (vendar ne proti njemu) branjem teksture zajetnega, poltretje stoletje starega dela ter z racionalnim pristopom k mizansceni je dosegla razgibano odrsko komunikacijo izpolnjeno z s situacijskimi in značajskimi podrobnostmi ter zanimivimi interakcijami skrbno razčlenjenih likov.  ... Stanislav Koblar, Pogledi, 22. 1. 2014; La Cecchina ali Nikogaršnja hči

KAZNOVANA RADOVEDNOST

KONCERT SAMOSPEVOV STRAUSSA IN SIMONITIJA

OGOLJUFANI SODNIK
V nasprotju z vsemi nespodobnostmi našega vsakdana je v goljufiji glavnega lika le začutiti kanček prikritega šarma nedolžnosti v kesanju in pripravljenosti na popravo krivic. Prav na tej črti sta  dramaturginja Eva Hribernik in režiserka Yulia Roschina s prožnostjo mizanscene dosegli lahkotnost igre in nabritosti polno predstavo... K celovitosti predstave je poleg režije Yulie Roschine pomembno pripomoglo glasbeno vodenje predstave in natančno, dinamično dobro odmerjena klavirska spremljava Margarete Weiss.  Stanislav Koblar: Pomenljivo v radoživosti, Pogledi, 10. 10. 2012, 

RDEČA KAPICA

HOMMAGE A BENJAMIN BRITTEN 

TELEFON, TEŽAVE NA TAHITIJU

SKOPUH
 

PIERROT IN PIERRETTE

HOMMAGE A MOZART

FANTOM V HÄNDLOVI HIŠI

 
Vse pravice pridrane © 2016 | Oblikovanje martinrotovnik.com